Monday, October 26, 2009

现在的小孩子啊...

说到现在的小孩子,你们会想到哪去?礼貌方面吗?爱情吗?口德吗?态度吗? ... ...
我的话,现在想说到爱情! Kids nowadays ah ... ! 自以为很成熟,.... 我常常说的“小小年纪恋爱... 毛都还没长齐...! 就想搞了?”

小子... 然"LIM BEH" 告诉你好了... 读好书先, 找份工作, 赚了大钱后, 有了肯定的未来...  再去搞啦! 朋友常常问我,... 连我亲戚也是,“有女朋友了没?/ 在外面有交女朋友了吗?”...之类的。... ... ... 结果的答案是............   “没有”!  我说,“读好书,有了稳定的工作和未来,赚了大钱,她们自动会上门来吧! 哈哈~ (No offence or other meaning, just for joke) , 不然就是“还没找到我想要的《菜》”! Australia women are really pretty... but their 人品... "GO EAT SHIT LAH"~ 尤其那些妹媚,超Gorgeous的! 身材...  ... ... ... (@~_~@) 说得过去啦! ... ...

但是..........!!!!!!!!!
她们吸烟! OUT FROM MY MENU STRAIGHT AWAY !  啊,不说我自己了!

前几天,... “妈的”! 现在想了就有气! Becareful to SAS students ah... "Lim Beh" 不想做作坏... 你如果不认真,乱乱搞,也乱乱来,玩玩罢了,读书有读不好,就想追‘她’?现在又让她有了心灵的砸伤《-(如果的话)... 我也相当一次的〈怀人〉看看! 我管你几岁叻! 不对就不对! 你还小! 学人家小小年纪就谈恋爱 ?!

Another thing, today I just read a news, "Father-to-be is only 13"

A 13-year-old is set to become one of the youngest fathers in the UK after his 14-year-old girlfriend fell pregnant. The two teenagers attend the same school in Dorset and the girl, who is serveral months' pregnant, is in the year above her boyfriend.

The couple cannot be named follwing a court order to stop them being identified. Of 40,000 prenancies among girls under 18 in Britain last year, more than 20,000 were terminated - the first time more had chosen this option than became mothers.

妈的,看了就火大!如果这事情发生在‘我这’,等着让别人替你收尸吧!
 

No comments:

Post a Comment